Czemu Leasing Mebli staje się najpopularniejszym sposobem na finansowanie zakupu mebli do firmy?

Aranżacja powierzchni biurowych wymaga niejednokrotnie zakupu bardzo dużej ilości mebli w krótkim czasie. Stawia to przed przedsiębiorcą urządzającym siedzibę swojej firmy przed poważnym wyborem, jak i finansowym kosztem. Czy leasing mebli jest najlepszym rozwiązaniem w takiej sytuacji?

Czemu Leasing Mebli staje się najpopularniejszym sposobem na finansowanie zakupu mebli do firmy?Leasing Mebli

Nowe meble pracownicze mogą stanowić spory jednorazowy wydatek, zwłaszcza jeżeli w grę wchodzi tworzenie powierzchni biurowych od podstaw. Stawia to przedsiębiorcę lub dyrektora zarządzającego reprezentującego firmę przed wyborem: albo zdecyduje się on na zakup mebli gorszej jakości, by zredukować koszty, jakie niesie ze sobą aranżacja powierzchni biurowych, albo zdecydować się na zakup mebli wysokiej jakości – decyzja, która wiąże się z wysokim kosztem jednorazowym, często obciążającym firmowy budżet. Jak się okazuje, obydwa te wybory są z punktu widzenia przedsiębiorcy mniej korzystne dla firmy urządzającej nową powierzchnię biurową – niż leasing mebli.

 

 

Czemu się tak dzieje?

Czemu Leasing Mebli staje się najpopularniejszym sposobem na finansowanie zakupu mebli do firmy?Tanie meble biurowe mają zdecydowanie krótszą żywotność, co oznacza, że przy dużej ich eksploatacji w ośmiogodzinnym trybie pracy, konieczna będzie ich wymiana ciągu najbliższych trzech, bądź czterech lat. Oznacza to, że „oszczędność”, jaka pierwotnie zdecydowała o zakupie mebli z niższej półki, była jedynie pozorna, bo przedsiębiorca będzie musiał zakupić nowy zestaw mebli. Nawracające koszty to nie jedyny problem wynikający z zakupu niskiej jakości mebli biurowych. Jak się bowiem okazuje, jakość mebli biurowych ma bardzo duży wpływ na efektywność pracy zasiadających przy nich pracowników. Niewygodne fotele biurowe, chybotliwe biurka i inne tańsze rozwiązania sprawiają, że praca przy nich wypada mniej efektywnie, a co za tym idzie, cała firma pracuje mniej efektywnie.

Zakupione meble pracownicze i wykładziny podłogowe wysokiej jakości oferują szereg korzyści dla Twojej firmy. Podnoszą one wizerunek organizacji w oczach klientów i kontrahentów, zapewniają komfort i odpowiednie warunki do pracy dla Twoich pracowników, dzięki czemu pracują oni bardziej efektywnie, a w przypadku placówek i firm przyjmujących klientów – zachęcają one do zakupu towarów i usług. Zakup mebli wysokiej jakości to po prostu inwestycja, która zwraca się na przestrzeni lat.

Czemu Leasing Mebli staje się najpopularniejszym sposobem na finansowanie zakupu mebli do firmy?

Leasing mebli jako optymalna forma finansowania

Projektowanie biur oferujących takie korzyści, będzie się jednak wiązać z dużym kosztem, dlatego właśnie leasing mebli stał się tak popularnym rozwiązaniem w ostatnich latach. Ta forma finansowania wyposażenia oferuje szereg korzyści:

  • Nie naraża firmy na duży jednorazowy koszt obciążający firmowy budżet, dzięki czemu pozostawia wolne środki, które można przeznaczyć na inne kluczowe decyzje i rozwiązania dla firmy
  • Koszty związane z zakupem mebli na zamówienie oraz raty leasingowe, można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu, a więc odliczyć od podatku VAT
  • Z racji na fakt ponoszenia mniejszego ryzyka przez firmy oferujące meble w leasingu, start’upy i niewielkie firmy o wiele łatwiej mogą uzyskać ofertę na leasing mebli niż kredyt w banku przeznaczony na ich zakup.
    Sama procedura finansowania jest również dużo prostsza.

 

Interesuje Cię leasing mebli? Zapoznaj się z naszą ofertą.

Jeśli spodobał Ci się ten artykuł, udostępnij go znajomym: